Thursday, November 08, 2007

Το συμπέρασμα της ημέρας

Οι Έλληνες...ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟ MANUAL!!!

Είναι απλά τραγικό..."γεια σας, πώς γυρίζω τη γλώσσα στα ελληνικά;", "γεια σας, πώς αποθηκεύω ένα όνομα στον κατάλογο;", "γεια σας, το κινητό μου καλεί έναν Άραβα τυπά που λέγεται 'χαμηλ. μπαταρ.' και μετά κλείνει, τί να κάνω;", "γεια σας, πώς βγάζω φωτογραφία;"...ώχουυυυυυυ...της γιαγιάς σας πια...γεια σας και γεια σας συνέχεια!!! Read the f*cking manual...τσουρέέέκια!

Σόρυ κιόλα για τις "πιπέρι words" που χρησιμοποίησα, αλλά έχει παραγίνει! Ναι, κύριέ μου, αυτό το βιβλιαράκι που σας παρέχεται μαζί με την οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή που αγοράζεται όόόχιιι δεν είναι άρλεκιν, όόόχιιι δεν είναι βίπερ, όόόχιιι δεν περιέχει συνταγές μαγειρικής (εκτός αν πάρετε κανά μίξερ ή καμιά κουζίνα), όόόχιιι δεν είναι μπλοκ σημειώσεων, είναι το μάνιουαλ...ναι, βρε, το μά-νιου-αλ...κάνε "νιάου"...μπράβο (!) ... γάτα είσαι! Τί το θες κύριέ μου το 8800 GOLD edition (1400 ευρώ παρακαλώ κινητό) αν δεν ξέρεις να πατάς το κουμπάκι να πάρεις ένα τηλέφωνο; Τί το θες το άλλο το εξελιγμένο που παίρνει και τζίπ (τζι-πι-ες μαρή σε λέω, τί τζιπ!) αν δεν ξέρεις να στείλεις ούτε ένα μήνυμα η γυναίκα;;!! Ώχου, απογευματιάτικο, με σύγχισες! :P

(και φυσικά δεν αναφέρομαι σε ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, ούτε σε ΑμΕΑ (που οι συγκεκριμένοι είναι πραγματικά εντυπωσιακό πόσο καλά ξέρουν να χειρίζονται το κινητό τους), ούτε σε ανθρώπους που έχουν πάρει ένα απλό ταπεινό τηλέφωνο και προσπαθούν να κατανοήσουν την τεχνολογία αυτή...)

2 comments:

Anonymous said...

Πωπω... ναι έχεις δίκιο!!! Τι τραβάμε κι εμείς οι γνώστες εεε;;; :Ρ

Αυτό το τελευταίο το λέω σε συνδυασμό με πρόσφατο περιστατικό:

- Maratso έλα να μου βάλεις το ίντερνετ!
- Βρε χρυσέ μου, δεν πρόκειται να κάνω κάτι περισσότερο από αυτό που λέει το manual...
- Ναι, μα εσύ τα ξέρεις καλύτερα!
- Μα τα λέει πολύ αναλυτικά... Βήμα 1, Βήμα 2... Δε θα έχεις πρόβλημα...
- Να έρθεις! Γυρίζω και αργά από τη δουλειά (στις 6) και δεν προλαβαίνω...

κλαψ, λυγμ, σνιφ

Θυμήσου πως με λένε… said...

Και εγώ βαριέμαι να διαβάζω το manual… δεν είναι και λίγες σελίδες… προτιμώ να τα ανακαλύπτω μόνη μου …ξυπνάει ο Indiana Jones μέσα μου!