Wednesday, February 27, 2008

Τσου ρε Μπαμπινιώ!

Άραξε τα γκάζια σου φίλε αναγνώστη. Slang είναι η γλώσσα του δρόμου..

Αν έδινα πανελλήνιες τώρα θα δήλωνα σταντέ ΤΕΙ Σουβλακοτυλιχτικής Αθήνας (θα άνοιγα σουβλατζίδικο franchising φάση) ή κανά ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικής Κωλοπετινίτσας (προσοχή στη λεπτομέρεια: το εν λόγω ζαμπονοκοπτικό μηχάνημα που χρησιμοποιείται λειτουργεί με laiser) με σκοπό να γίνω καριερίστα στο Σκλαβενίτη. Αν είναι δυνατέλι, δηλαδή! Δεν την παλεύω κάστανο, στη δουλειά! Έρχεται ο Μπαρμπαλήθειας ο συνάδελφος και σου πετάει την κατινιά. Έρχεται και το κάθε κρίτσουρ και σου πετάει το κουλάδι του. Το κινητό σας είναι κομπλίκι τώρα, πάρτε το και για χαρά νταν ζούγκα, κόψε λάσπη και τα λοιπά! Τα βλέπω όλα κωλυόμενα και με τη σχολή. Και τί κάνω; Μόκο τσιριμόκο, έχω επιλογή; Ένα έχω να πω...λευτεριά στη βόρειο Μύκονο! Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

Έρχομαι εγώ τώρα και ερωτώ (ως τσουτσουπρούτσου που είμαι!)...πόσες άγνωστες λέξεις έχετε από το παραπάνω κείμενο; Για να σας λυθούν όλες σας οι απορίες ρίξτε ένα βλεφαρίδι στο slang dot gr !

Ο ορισμός του blogger όπως έχει αναρτηθεί στο site αυτό, έχει θα έλεγα πολύ ενδιαφέρον και κρυφά νοήματα...

5 comments:

Anonymous said...

"Τι να πιείς και τι να μην πιείς!" Slang για το "τι να πεις" όπως το βρήκα στο slang dot gr.
(Έκανα ένα γρήγορο πέρασμα στο μπλογκ σου, σε βρήκα τυχαία από ένα λινκ του φάντομ, έχεις πολύ ενδιαφέρον!) Ένα κουκουμπλούκου το έπαθα με τους γείτονες!

Anonymous said...

Εγώ, από τη μεριά μου, θα ήθελα να καταδικάσω μετά βδελυγμίας τη δημοσίευση αυτή καθώς και το επαίσχυντο blog που προβάλλεται μέσω αυτής... Είναι προφανές ότι κάποιοι δυσαρεστούνται από την απαράμιλλη ομορφιά της Ελληνικής Γλώσσας και έχουν βαλθεί να την καταστρέψουν. Η Ελληνική Γλώσσα δέχεται επίθεση εκ των έσω. Μια επίθεση πίσω από την οποία κρύβονται τα μεγάλα συμφέροντα των μεγαλοεκδοτών και των μεγαλοδημοσιογράφων. Μήπως είναι τυχαίο αυτό το ποστ από τη μεγαλο-blogger Αmorphis; Σαφώς και όχι. Όλα βγήκαν στη φόρα δεσποινίς μου... Η αλήθεια έλαμψε! Τέρμα! Ως εδώ!

:P

aMoRpHiS said...

@venom: Ω, τί τιμή! Ευχαριστώ πολύ :) Τί να πιεις, όντως...:P Οι γείτονές μου είναι "γεια σας"!

@maratsos: Αξιότιμε (?) κύριε, θα μιλήσουν οι δικηγόροι μας. Γκε-γκε; Κομπλίκι; :P

Anonymous said...

Τι είναι φτουνά αυτά που λες μαρή τσουτσουπρούτσου? Τρεις λαλούν και δυο κουρεύουν μου φαίνεται! Άραξε και λίγο μαγκιώρα, μάζεψε την και λίγο μην την πατήσουμε!
(χαχα είναι τέλειο, μου φαίνεται θα το καθιερώσω να μιλάω έτσι!)

aMoRpHiS said...

Αα! Εγώ το νοιώθω πλέον σαν μητρική μου γλώσσα..το 'χω ρε παιδί μ', πώς το λένε! :P Πρόσεχε εσύ...γιατρός πράμα να μιλήσεις έτσι; "Κυρ καθηγητά, ο ασθενής είναι κομπλίκι, να του δώκω εξιτήρι;" Εεε, όχι!