Thursday, July 19, 2007

Αλγόριθμος "Συνεργείο"



Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό (το θέμα παραείναι καμένο για να το σιγοψήσω αρχικά)! Αύριο πρέπει να πάω το αυτοκίνητο ενός φίλου μου στο συνεργείο (οκ, δεν είναι απλά φίλος, είναι Ο φίλος μου αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το πρόβλημά μου)...το συνεργείο είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου όμως πιθανότητα δε θα μπορεί κάποιος να με γυρίσει από εκεί αφού αφήσω το αμάξι το πρωί...φυσικά δε λέει να περπατήσω, είναι κομματάκι μακριά...ταξί δεν παίζει να πάρω αυτός ο δρόμος είναι ξεχασμένος από το Θεό και λεωφορείο – μάλλον λεωφορεία – θα χρειαστεί να πάρω τουλάστιχον δύο!

Σκέφτηκα, λοιπόν, το εξής: μπαίνω στο αυτοκίνητό του και το πάω 100 μέτρα πιο κει...κατεβαίνω, περπατάω μέχρι το σπίτι μου, μπαίνω στο δικό μου το πάω 100 μέτρα να φτάσω το δικό του και άλλα 100 για να το περάσω...κατεβαίνω, περπατάω μέχρι το δικό του που είναι πιο πίσω και το πηγαίνω 100 μέτρα μετά το δικό μου.........και πάει λέγοντας οφ κορς!

Το θέμα είναι αν αυτή η λύση με συμφέρει...σκέφτομαι να φτιάξω έναν αλγόριθμο να υπολογίζει το πόσο χρόνο καταναλώνει κάποιος άμοιρος άνθρωπος σαν και μένα σε περίπτωση που ακολουθήσει την ίδια λογική για ορισμένη απόσταση.

Φυσικά πρέπει να παρθούν αρχικά κάποιες αποφάσεις για το αν θα είναι όντως 100 μέτρα (μήπως να το κάνω 200?), για το αν θα τρέχω από το ένα αμάξι στο άλλο ή θα περπατάω, για το πόση θα είναι η μέση ταχύτητα που θα αναπτύσσουν τα αυτοκίνητα, για το αν θα τον σχεδιάσω και υλοποιήσω εγώ τον συγκεκριμένο αλγόριθμο ή θα τον δώσω σε έναν παλιό συμμαθητή μου που συνηθίζει να κάνει τέτοιες «καμενιές» όπως τις ονομάζει (βλ. My mom says I am special!)

Εννοείται πως πρέπει να μπουν και οι κατάλληλοι περιορισμοί, όπως π.χ. αν τα 100 μέτρα είναι στη μέση κάποιου δρόμου: να περάσω το αυτοκίνητο απέναντι και να το αφήσω, να σταματήσω πριν διασχίσω το δρόμο ή να το αφήσω επιτόπου καταμεσής;

Πω-πω, αγχώθηκα πρέπει πολλά να σκεφτώ σε τόση λίγη ώρα...σε 9 ώρες πρέπει να πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο λέμε, τί νομίζετε, ότι τρελάθηκα; Εδώ μιλάμε ότι ο χρόνος τρέχει και πιέζει...

(και ναι αυτό το ποστ είναι η τελευταία μου προσπάθεια να πείσω κάποιον να ξυπνήσει στις 8 το πρωί να με γυρίσει σπίτι) :P

3 comments:

Anonymous said...

Είπε η Αλίσια και την επόμενη μέρα το πρωί μαζεύτηκαν 736 αυτοκίνητα έξω από το συνεργείο περιμένοντας όλα για να τη μεταφέρουν σπίτι... :P

Anonymous said...

Telika de mu eipes zouni mou,pws gyrises telika apo to synergeio? Me autostop? :p

aMoRpHiS said...

Κι όμως...παρόλα τα 736 αυτοκίνητα,1 ταξί και 1 λεωφορείο...γύρισα με το αυτοκίνητό μου (!) αφού το έφερε η μαμά στο συνεργείο εννοείται...:P