Friday, July 06, 2007

Sunrise Avenue @ Athens

Ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα αυτήν την περίοδο είναι οι Sunrise Avenue...ήρθαν πριν λίγες μέρες στην Ελλάδα, έκαναν ένα γρήγορο πέρασμα από τα Mad Video Music Awards 2007, εμφανίστηκαν και πρωί πρωί με την τσίμπλα στο μάτι στη Μενεγάκη ("Καφές με την Ελένη", ντε!...εγώ αργόσχολη?...όχι, καλό μου, απόδειξη ότι ξυπνάω και πριν τις 11!!). Τι να πω...είχα ακούσει το τραγούδι και είχα ενθουσιαστεί πριν κανα 2 μήνες, είδα το video clip -που παραθέτω στη συνέχεια- και λέω "μμ, αυτός είναι που τραγουδάει; χάλια.." (ένα παρόμοιο είχα πάθει και με τον τραγουδιστή των Three Doors Down (ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα). Μετά, όμως, από το ακαπέλα (με ένα "λου" ή με δυο;) με συνοδεία πιάνου επαναθεώρησα τις απόψεις μου...οι Sunrise Avenue μου ΑΡΕΣΟΥΝ . και -

λινκ-άκι από original βιντε-άκι: Fairytale Gone Bad - Sunrise Avenue
λινκ-άκι από Μενεγ-άκι*: Sunrise Avenue - Μενεγάκη (Live)

* ο/η/το Μενεγάκι

2 comments:

Anonymous said...

ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΟΙ SUNRISE AVENUE ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΙ.............. ΕΙΔΙΚΑ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ SAMU...ΕΙΜΑΙ FUN...

Anonymous said...

You write very well.